
Перший день був насичений цікавою, творчою діяльністю. Вчителі, що атестуються, організували вітрину “Педагогічній майстерності немає меж”, де продемонстрували власні різноманітні методичні доробки, які вони використовують у своїй роботі з учнями.

В цей же день вчителі словесності провели засідання круглого столу на тему “Формування предметних компетентностей учнів на уроках

української мови та літератури в контексті інноваційного освітнього простору”.

Своїм досвідом з цього питання поділились з колегами вчителі української мови та літератури Наталія ДМИТРУК та Світлана МЕЛЬНИЧУК.

Психологія компетентнісного підходу до навчання спрямована на те, як допомогти дитині пізнати та оцінити себе, як скласти життєву програму, як планувати та організовувати діяльність задля досягнення мети життя.

Спілкування вчителів – словесників пройшло дружній та творчій атмосфері співробітництва і обміну досвідом.

В ліцеї продовжується декадник педагогічної майстерності. Так, 16.03. було проведено засідання МО вчителів суспільно – природничого циклу у формі круглого столу на тему “Ефективні методи роботи сучасного педагога з поколінням Z”.

Голова МО Наталія ПАШКО розкрила основний зміст теми та поділилась власним досвідом з цього питання.

Директор ліцею та вчитель історії і правознавства Яна ГОРЕГЛЯД детально розповіла, використовуючи презентацію, про ефективні методи роботи сучасного педагога з поколінням Z та провела з колегами декілька цікавих вправ.

Вчитель біології Олена КОБЕЦЬ поділилась власним досвідом з теми
“Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи на уроках біології”.

Вчителі разом обговорили соціально – психологічні особливості дітей покоління Z та поділились думками щодо ефективних методів роботи з такими дітьми.

На засіданні МО було розглянуто такі питання:
1. Нестандарні уроки як форма розвитку креативності учнів.
2. Технологія проведення сучасного уроку фізичної культури.
3. Нові педагогічні технології на уроках музики, образотворчого мистецтва, мистецтва, фізичної культури та трудового навчання.

20 березня на засіданні МО вчителів початкових класів пройшов майстер-клас
,,Використання методу шість мислячих капелюхів де Боно за технологією розвитку критичного мислення‘‘

Голова МО класних керівників Наталія МАНЕЛЮК ознайомила з методикою використання даного методу. Натхненні вчителі скористалися методом і обговорили тему ,,Весна‘‘ з усіх її шести позицій. Відповідно до кольору капелюшка отримали завдання: асоціативний кущ, група слів, позитивні та негативні сторони весни, передбачення, сенкан.

Плідно попрацювали Людмила МАМАЄВА : ранкове коло ,,Квітка добрих побажань’‘, Маргарита ПЕШКО : весняні загадки з цеглинками Lego, Оксана ТУРКО: ,,Дерево очікувань’‘, Людмила ЄЗГОР: правила роботи в групах, Ганна СВИРИДЮК: Руханка ,,Весна‘‘.

У веселій, креативній, рухливій атмосфері початківці вирішили ефективно застосовувати метод
,,6 капелюхів‘‘ у своїй роботі.
На завершення декадника педагогічної майстерності у ліцеї було проведено засідання методичної ради «Можливості творчого потенціалу вчителя». Захід був цікавий, змістовний і насичений різними формами роботи. Вчителі, які атестуються спочатку аналізували своє бачення творчого вчителя, які якості для нього притаманні. Багатогранною була визитівка творчого вчителя ліцею. Кожен з педагогів мав можливість поділитися родзинками своєї педагогічної майстерності. А на завершення вчителі, працюючи у групах, побудували сходинки творчої майстерності педагога( тернистий шлях удосконалення).
Засідання методичної ради