- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про повну загальну середню освіту»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки»;
- Державна соціальна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року;
- Указ Президента України “Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі”;
- План заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2021 рік;
- Концепція «Безпечна і дружня до дитини школа»;
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»;
- Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»;
- План заходів з реалізації Національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року;
- Закону України «Про протидію торгівлі людьми»;
- Лист МОН та Рекомендації для проведення додаткових профілактичних заходів закладами освіти серед дітей та інформування батьків щодо компетентностей безпечної поведінки в цифровому середовищі;
- Державна цільова соціальна програма «Молодь України» на 2021- 2025 роки;
- Програма національного виховання в закладах освіти Рівненщини на 2020-2025 роки.
Виховна робота у 2021-2022 н.р.
Виховна робота школи у 2021-2022 навчальному році буде базуватися на принципах людської моралі, демократизації та гуманізації.
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі ліцею є:
– національно-патріотичне виховання (формування української громадянської ідентичності, військово-патріотичне виховання);
– реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
– залучення молоді до національної та світової культури;
– збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
– виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;
– забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвих компетентностей.
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
Список класних керівників (2021-2022 навчальний рік)
Потапенко Валентина Петрівна | 5-А клас |
Усик Роза Вікторівна | 5-Б клас |
Серховець Олена Володимирівна | 6-А клас |
Сернюк Людмила Василівна | 6-Б клас |
Куськовець Надія Олексіївна | 6-В клас |
Коцюбайло Ольга Олександрівна | 7-А клас |
Жданюк Наталія Миколаївна | 7-Б клас |
Кобець Олена Костянтинівна | 8-А клас |
Пінчук Галина Вікторівна | 8-Б клас |
Руднік Алла Володимирівна | 9-А клас |
Мельничук Світлана Юріївна | 9-Б клас |
Килюшик Марія Михайлівна | 9-В клас |
Тубольцева Вікторія Володимирівна | 10-А клас |
Булан Валентина Борисівна | 10-Б клас |
Дмитрук Наталія Михайлівна | 10-В клас |
Нагорна Наталія Іванівна | 11-А клас |
Нікітчук Людмила Іванівна | 11-Б клас |
Список класоводів (2021-2022 навчальний рік)
Мамаєва Людмила Миколаївна | 1-А клас |
Кунерт Надія Григорівна | 1-Б клас |
Вакуліч Наталія Володимирівна | 2-А клас |
Манелюк Наталія Володимирівна | 2-Б клас |
Семенюк Людмила Олексіївна | 3-А клас |
Шемедюк Галина Степанівна | 3-Б клас |
Ковальчук Валентина Назарівна | 4-А клас |
Книшук Світлана Соловеївна | 4-Б клас |
Для керування виховним процесом в ліцеї створено методичне об’єдання класних керівників.
Методичне об’єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
1. Основні завдання методичного об’єднання класних керівників:
-
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
-
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
-
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
-
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
-
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
-
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції методичного об’єднання класних керівників:
-
організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
-
координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
-
планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
-
організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
-
обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
-
оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація методичного об’єднання класних керівників:
-
список членів методичного об’єднання;
-
річний план роботи методичного об’єднання;
-
протоколи засідань методичного об’єднання;
-
аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).