Виховна робота 2021-2022 н.р.
Виховна робота школи у 2021-2022 навчальному році буде базуватися на принципах людської моралі, демократизації та гуманізації. Вона керуватиметься:
- Указом Президента України “Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі”;
- Указом Президента України “Про Національну стратегію з оздоровчої руховоїактивності в Україні на період до 2025 року “Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація”;
- Законом України “Про загальну середню освіту”;
- Законом України “Про освіту”;
- Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)”;
- Законом України “Про запобігання та протидію домашньому насильству”;
- Законом України “Про протидію торгівлі людьми”;
- Розпорядженням Кабінету Міністрів України “Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року”;
- Постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2021 №579 “Молодь України” на 2021-2025 роки;
- Програмою національного виховання в закладах освіти Рівненщини на 2020-2025 роки;
- Стратегією національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки;
- Конвенцією прав дитини;
- Національною доктриною розвитку освіти;
- Програмою “Творча обдарованість”;
- Листом МОН від 16.07.2021 №1/9-362 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”;
- Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності.
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі ліцею є: – національно-патріотичне виховання (формування української громадянської ідентичності, військово-патріотичне виховання);- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;- залучення молоді до національної та світової культури;- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;- виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвих компетентностей. Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
Список класних керівників (2021-2022 навчальний рік)
Потапенко Валентина Петрівна | 5-А клас |
Усик Роза Вікторівна | 5-Б клас |
Серховець Олена Володимирівна | 6-А клас |
Сернюк Людмила Василівна | 6-Б клас |
Куськовець Надія Олексіївна | 6-В клас |
Коцюбайло Ольга Олександрівна | 7-А клас |
Жданюк Наталія Миколаївна | 7-Б клас |
Кобець Олена Костянтинівна | 8-А клас |
Пінчук Галина Вікторівна | 8-Б клас |
Руднік Алла Володимирівна | 9-А клас |
Мельничук Світлана Юріївна | 9-Б клас |
Килюшик Марія Михайлівна | 9-В клас |
Тубольцева Вікторія Володимирівна | 10-А клас |
Булан Валентина Борисівна | 10-Б клас |
Дмитрук Наталія Михайлівна | 10-В клас |
Нагорна Наталія Іванівна | 11-А клас |
Нікітчук Людмила Іванівна | 11-Б клас |
Список класоводів (2021-2022 навчальний рік)
Мамаєва Людмила Миколаївна | 1-А клас |
Кунерт Надія Григорівна | 1-Б клас |
Вакуліч Наталія Володимирівна | 2-А клас |
Манелюк Наталія Володимирівна | 2-Б клас |
Семенюк Людмила Олексіївна | 3-А клас |
Шемедюк Галина Степанівна | 3-Б клас |
Ковальчук Валентина Назарівна | 4-А клас |
Книшук Світлана Соловеївна | 4-Б клас |
Для керування виховним процесом в ліцеї створено методичне об’єдання класних керівників. Методичне об’єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. 1. Основні завдання методичного об’єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
- вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції методичного об’єднання класних керівників:
- організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
- координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
- організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
- оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація методичного об’єднання класних керівників:
- список членів методичного об’єднання;
- річний план роботи методичного об’єднання;
- протоколи засідань методичного об’єднання;
- аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).