Психологічна служба Вараського ліцею № 2
До складу психологічної служби школи входять практичний психолог Супрунюк Оксана Петрівна та соціальний педагог Кравчик Лариса Андріївна
Супрунюк Оксана Петрівна
Рік народження: 1975.
Освіта: вища, – РЕГІ ім. С. Дем’янчука 1998.
Спеціальність: початкове навчання і практична психологія
Кваліфікація: вчитель початкових класів та практичний психолог
Стаж роботи: загальний педагогічний стаж становить 27 рік, на посаді практичного психолога – 23 років.
Методична проблемна тема : Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в освітньому процесі.
Запит адміністрації: Сприяти успішній роботі команди супроводу з дітьми з особливими освітніми потребами.
Проблема , над якою працює психологічна служба ліцею:
Формування і розвиток індивідуальних особливостей особистості, дотримуючись аспекту педагогіки партнерства при врахуванні емоційної комфортності та психічного здоров’я учня, педагога та батьків.
Завдання психологічної служби:
- Формування конструктивних способів вирішення складних життєвих ситуацій та адаптивних копінг-стратегій.
- Сприяння стабілізації емоційної сфери особистості, формування позитивної життєвої перспективи.
- Дотримання аспекту педагогіки партнерства між всіма учасниками освітнього процесу відповідно до реалізації Концепції Нової української школи.
- Сприяння активізації процесів самопізнання, самосприйняття, саморегуляції і самоконтролю в усіх учасників освітнього процесу.
- Побудова позитивного образу майбутнього, формування психосоціальної стійкості до стресу учасників освітнього процесу.
- Надання своєчасної психологічної допомоги та підтримки потерпілим від булінгу (цькувань), дітям та сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах.
- Активізація просвітницько-профілактичної роботи з учнівськими, педагогічними та батьківськими колективами щодо різних форм узалежнень, соціально-небезпечних ігор, інших негативних явищ в учнівському середовищі ( насилля, суїцид, булінг, кібербулінг, мобінгу).
- Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах.
9.Запобігання емоційному вигоранню у педагогів і батьків.
- Профілактика дискримінації і стигматизації людей, які хворіють або перехворіли.
- Участь в розробці та реалізації заходів державних програм: «Заходи Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі», затвердженої Указом Президента України від 25 травня 2020 року № 195/2020;
Завдяки роботі психологічної служби в школі створено:
– сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники освітнього процесу;
– створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я.
Психолог сприяє:
– пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей;
– свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;
– успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і – можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу;
- комфортному включенню дітей з ООП в освітнє середовище.
Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.
Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.
Основними видами діяльності практичного психолога є: психодіагностична і консультативна робота, корекційно-відновлювальна і розвивальна діяльність, просвіта, навчальна діяльність, організаційно-методична робота, зв’язки з громадськістю.
КЛЯТВА ПСИХОЛОГА:
Ступаючи на шлях практичної психології, я присягаюся, що всі мої знання і здібності вкладу в свою непросту роботу. У моїх руках душа значить, і доля того, хто звернувся до мене за допомогою. Все, що я умію і знаю, все, чим природа і люди обдарували мене як особистість, — для тих, хто йде до мене. Я не допущу, щоб те, що я дізналася про людину, обернулося проти неї. Оволодіваючи професією психолога, гаряче бажаю тільки одного — бути для людей тим, кому можна довіритися. І я не зганьблю свою професію некомпетентністю, некваліфікованістю, непорядністю, байдужістю.. І хай успіх супроводить мені в моєму щирому прагненні спонукати і розвинути добро в дитині, допомогти їй в скрутні хвилини її поступового дорослішання, прийняти, цінувати і берегти загадку її неповторної індивідуальності..
Кравчик Лариса Андріївна
Рік народження: 1975.
Освіта: вища, – РДГУ .
Спеціальність: початкове навчання,
Кваліфікація: вчитель початкових класів, соціальний педагог
Стаж роботи: загальний педагогічний стаж становить 24 рік, на посаді соціального педагога – 11
Соціальний педагог є захистником інтересів дітей у всіх сферах життєдіяльності, гармонізує стосунки в соціумі, здійснює посередництво між освітньою установою, сім’єю, центрами соціальних служб, ювенальною превенцією, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її благополучного розвитку.
Основними видами діяльності соціального педагога є: профілактична і консультативна робота, просвіта, організаційно-методична робота, зв’язки з громадськістю.
Положення про психологічну службу
Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.
Організація діяльності працівників психологічної служби закладів освіти в умовах карантину Організ